Môj názor na protesty ktoré boli 17. novembra

21. novembra 2020, Juraj Paškuliak, Nezaradené

Dlho som tu nič nenapísal. Je to asi preto, lebo píšem hlavne na SME a nemám dosť času a energie na to aby som prispieval aj sem.

Dnes som sa rozhodol že tu po dlhšej dobe niečo uverejním. Témou tohto článočku budú demonštrácie ktoré sa udiali v utorok 17. movembra. Prišli na ne tisícky ľudí, aj napriek tomu že ich strašili trestami.

Zaznievali hlasy ktoré hovorili že tam boli len extrémisti a smeráci. Nie je to pravda. Väčšina zúčastnených boli úplne normálni ľudia, ktorí spontánne vyjadrili svoj nesúhlas s vládou Matoviča, prípadne nespokojnosť s opatreniami proti Covidu.

Páči sa mi že tam ľudia prišli. Potešilo ma že ich bolo tak veľa, aj napriek tomu že sa im vyhrážali. Mám radosť že protestovali proti Matovičovi, lebo si myslím že je to zlý človek a zlý premiér. Jeho vláda je pre Slovensko nešťastím a čím skôr skončí tým lepšie.

Ako dobré hodnotím to že protesty boli prevažne pokojné a polícia nezasiahla. Myslím si že keby nebol núdzový stav a zákaz zhromažďovania, tak by bola oveľa väčšia účasť.

Dúfam že to nebolo naposledy čo ľudia vyjadrili svoju nespokojnosť s Matovičovou vládou a verím že v priebehu nasledujúcich rokov sa dočkáme ešte oveľa väčších akcií.