Ako chrapúnsky sa ku mne správala moja matka

23. júla 2022, Juraj Paškuliak, O mojej matke

Moja matka keď si niečo zmyslela, tak muselo byť ako ona chcela, aj keby to čo chcela bola tá najväčšia somarina. Jej výchova bola otrasná, pre mňa bolo utrpením znášať jej výkyvy nálad, jej agresivitu.

Často hovorievala: keď to nepôjde podobrotky, tak to pôjde pozlotky. Počas detstva ma nespočetne veľa krát surovo zbila, mnohokrát kvôli úplným hlúpostiam.

Asi si myslela že ma bude tĺcť celý život, ale dopadlo to inak ako si predstavovala. Raz keď ma zmlátila som už bol dosť veľký, bitka na mňa nemala ten účinok ako voľakedy. Matke som povedal že ju nenávidím a neviem sa dočkať kedy zmizne z môjho života.

Strašne sa vtedy urazila. Vykričala mi že počas pôrodu takmer zomrela a dala mi ultimátum, že sa jej za svoje slová musím ospravedlniť.

Ja som sa samozrejme neospravedlňoval, nemal som prečo. Matka ma odvtedy všade a pred všetkými ohovárala. Napríklad raz na mňa nadávala pred otcovou matkou. Tá jej povedala: akého si si ho vychovala, takého ho máš. Matku to strašne nahnevalo. Bez slova odišla a z celej sily tresla dverami.

Chcela sa mi pomstiť tak že skúšala nahovoriť otca aby ma po dovŕšení osemnástych narodenín vyhodil z domu. Otec jej na to povedal: ak ty vyhodíš jeho, ja vyhodím teba.

Keď sa jej nepodarilo ma vyhodiť z domu, tak otca opustila a pred tým ho ešte okradla o veľa peňazí.

V tom čase pracovala v Bratislave pre jedného podvodníka o ktorom bolo verejne známe že je podvodník. (Prečítajte si tento článok kde o tom píšem.) Bývala tam na podnájme u otcovej sestry. Dodám že u nej bývala zadarmo. Keď opustila otca, tak odišla aj od jeho sestry. Pri odchode sa jej odvďačila tak že je ukradla parfum za päťtisíc korún.

Matka bola falošná a úspešne sa pretvarovala. Mnohí z nej boli užasnutí že aká je ona dobrá a citlivá. Preto o nej píšem aby ľudia poznali pravdu.