Papierový model Kostola svätej Barbory v Jazernici

20. augusta 2022, Juraj Paškuliak, Modelárstvo

Do mojej zbierky papierových modelov pribudol ďalší kúsok. Je to Kostol svätej Barbory v Jazernici.

Rovnako ako kaplnka v Rajeckej lesnej, aj tento model je v mierke 1:160 a jeho autorom je Tomáš Hrebík.

Na výber bola jednoduchá a zložitejšia varianta. Ja som si vybral tú zložitejšiu.

Jednotlivé diely modelu pekne pasovali, akurát som sa bál ako sa mi podarí prilepiť strechu, ale našťastie sadla celkom dobre.

Asi najviac mi dal zabrať krížik na vežičke. Podarilo sa mi ho prilepiť asi na desiaty pokus.

Model kostola je veľmi pekný a mám z neho veľkú radosť. Už sa teším ako budem v stavaní papierových modelov pokračovať.

Na záver pridávam fotografie zo stavby a niekoľko fotiek hotového modelu.