Čím väčší debil muž je, tým príťažlivejší pre ženy je

18. septembra 2022, Juraj Paškuliak, Nezaradené

Pred rokmi som chodil cvičiť do posilovne. Stretol som tam rôznych ľudí.

Napríklad tam chodila jedna žena, ktorá vyzerala ako guľa. Platila si osobného trénera, ktorý po celý čas sedel pri nej a hovoril jej čo má robiť. A ona nie aby poriadne cvičila, ona to totálne flákala, väčšinu času nečinne prestála pri činkách a čo bolo zaujímavé, že ani na chvíľu sa jej nezavreli ústa. Stále rečnila. Myslím že keby namiesto tárania poriadne cvičila, tak by možno aj schudla.

Chodil tam jeden párik. Celkom pekná tridsiatnička a jej manžel, ktorý bol asi taký starý ako ona. Keď ste sa mu prizreli do očí, tak ste videli že je to zlý človek. Raz som ich stretol na ulici. Najprv som pozdravil ju, potom jej manžela, ktorý išiel pár krokov za ňou. Ona sa mi normálne odzdravila, on nepovedal ani mú ani bú, a navážal sa do mňa.

Niekoľko krát tam prišla jedna žena. Keby som ju mal opísať, tak poviem že nebola veľmi príťažlivá, vyzerala divne, divne sa aj pohybovala, mala nepríjemný hlas a čudné správanie. Proste to bola čudáčka. Necvičila poriadne, vymýšľala blbosti. Raz si vybrala spomedzi všetkých chlapov ktorí tam boli, toho najväčšieho debila a dala sa s ním do reči. Dlho sa ho na kadečo vypytovala, nakoniec mu dala pokoj a odišla. V momente ako sa za ňou zavreli dvere, chlap zreval z plného hrdla: táto žena nikdy v živote nemala sex!

Mnohokrát som si to všimol, že čím väčší debil muž je, tým príťažlivejší pre ženy je.