Založ si blog

Archív: september, 2022

Vlhovej frajer má nevkusné tetovanie

Neodolal som a klikol som na článok v ktorom boli fotografie lyžiarok. Športovkyne sa fotili na dovolenkách, boli buď vo vode alebo pri vode, oblečené mali plavky. Ak mám byť úprimný, tak sa mi ani jedna nepáčila. Ich telá sú príliš maskulínne, tváre príliš hrubé. Príťažlivé ženy podľa mňa vyzerajú inak. Bol som zvedavý či tam bude aj Petra Vlhová. Bola, aj s […]

Pokračovanie článku

Nevidím v živote zmysel

Často stretávam ľudí nadšených zo života, ktorí sú v akomsi náboženskom poblúznení. Hovoria že Boh je láska a podobne. Ja si myslím že Boh je zlo, prečo, to som napísal v predchádzajúcich článkoch. Nemám rád utrpenie a som veľmi unavený z utrpenia, ktoré som nútený prežívať. Je mi nanič, keď si uvedomím že život je stále nové a nové utrpenie. Nevidím v […]

Pokračovanie článku

Ačohentizmus náš každodenný

Asi už viete že Rusku sa na Ukrajine nedarí. Aby získali nových vojakov, tak vyhlásili čiastočnú mobilizáciu. Rusom sa bojovať veľmi nechce, mnohí krajinu opustili, ďalší sa zúčastnili protestov v ruských mestách. Zaujal ma jeden bloger tu na Pravde, ktorý na to zareagoval článkom v ktorom písal o veľkých protivojnových demonštráciách ktoré boli v USA počas Vojny […]

Pokračovanie článku

Boh je absolútne zlo (pokračovanie)

Väčšinou to býva tak, že ľudia stratia vieru v Boha, keď sa im v živote udeje niečo zlé. (Najčastejšie keď je to viac zlých vecí za sebou.) U mňa to bolo naopak. Uveril som v Boha, práve kvôli zlým veciam, ktoré sa diali v mojom živote. Uvedomil som si, že sa nedajú vysvetliť náhodou. Musí byť nejaký Boh, ktorý jednému človeku dáva samé dobro a druhému zlo. […]

Pokračovanie článku

Ľudia sú bezmocné bábky v rukách osudu

Niektorí ľudia sú chrapúni. Tak napríklad, keď sa stretnú so znásilnenou ženou, tak jej povedia že si za to môže sama. Keď stretnú človeka ktorého postihlo nešťastie, tak mu povedia že si za to môže sám. Títo ľudia sú hlupáci, ktorí nikdy nezažili situácie keď si človek uvedomí že je len bezmocnou bábkou v rukách osudu. Títo ľudia ľahko preplávali životom a […]

Pokračovanie článku

Boh je absolútne zlo

Keby neexistoval Boh, tak by všetko čo sa deje v našom svete bola náhoda.

Pokračovanie článku

Čím väčší debil muž je, tým príťažlivejší pre ženy je

Pred rokmi som chodil cvičiť do posilovne. Stretol som tam rôznych ľudí. Napríklad tam chodila jedna žena, ktorá vyzerala ako guľa. Platila si osobného trénera, ktorý po celý čas sedel pri nej a hovoril jej čo má robiť. A ona nie aby poriadne cvičila, ona to totálne flákala, väčšinu času nečinne prestála pri činkách a čo bolo zaujímavé, že ani na chvíľu sa jej […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 65
Celková čítanosť: 197760x
Priemerná čítanosť článkov: 3042x

Autor blogu